
Bedankt voor je interesse om met ons te werken
We zijn benieuwd om meer te leren over jouw organisatie en het projectÂ
Dit is de eerste stap waarin je ons kan vertellen waarom er een nieuwe website nodig is en wat je met de website wilt bereiken. Hoe meer informatie wij krijgen, hoe beter de oplossing zal zijn die we kunnen bieden.
Negeer alle vragen die niet relevant zijn.

Standaard functionaliteiten
Klik aan welke functies je website nodig heeft.

Blogpagina
Blogpagina

Contactformulier
Contactformulier

Inschrijven nieuwsbrief
Inschrijven nieuwsbrief (mogelijk met popup)

Offerteformulier
Offerteformulier

Social media integratie
Social media integratie

Fotogalerij
Fotogalerij

Video's
Video's

Responsiviteit
Responsief (desktop, laptop, mobiel en tablet)
Speciale functionaliteiten
Klik aan welke functies je website nodig heeft.

Leden login
Leden login

Forum
Forum

Afspraakplanner
Laat klanten een afspraak, consult of adviesgesprek inboeken. Koppel dit met je agenda.

Prijscalculator
Prijscalculator

Gastenboek
Gastenboek

Reserveringsysteem
Reserveringsysteem

Reviewsysteem
Reviewsysteem

E-learning
E-learning

Filtersysteem (uitgebreide zoekfuncties)
Filtersysteem (uitgebreide zoekfuncties)
Meertaligheid (hoeveel talen)?
Wat gaan we doen?
Geef ons de belangrijkste redenen voor de nieuwe website / het project. Het is handig om de doelen SMART the houden zodat we het allemaal over hetzelfde hebben en zodat we de juiste richting op gaan. Dus de doelen zijn: specifiek, meetbaar, acceptabel, relevant en tijdgebonden. Bijvoorbeeld: 20% meer sales binnen 6 maanden, 30% meer abonnementen of het reduceren van de adminkosten met 15% binnen 3 maanden.
Wat zijn de top vijf doelen (minimaal 3) voor de nieuwe website?
Zijn er dingen aan de huidige website die goed werken voor het bedrijf en zo ja, waarom?
Design
De website zal het online gezicht worden van het bedrijf. Vertel ons hoe je je bedrijf presenteert en wie de andere spelers in de markt zijn.
Hoe wil je dat mensen zich voelen als ze met jouw merk in aanraking komen? Bijvoorbeeld: veilig, enthousiast, exclusief, cool of alsof ze erbij horen.
Heeft de concurrentie websites? Zo ja, maak hieronder een lijstje zodat we die van jullie beter kunnen maken.
Vertel ons over de concurrentie, wat doen zij goed?
Zijn er nog andere websites waarvan je het design wel bevalt? Waarom?
Business snapshot 2/2
Wees eerlijk en wij zullen vertellen wat we kunnen doen en niet kunnen doen.
Voor wie doen we het?
Terwijl de website jullie doelen en positie in de markt moet ondersteunen, wordt hij gebruikt door potentiële klanten. De gebruikerservaring moet ontworpen worden voor de ideale klant, zodat de klant begrijpt waarom jij de juiste keuze bent. Het is handig om de ideale klant in gedachten voor te stellen.
Wie is de ideale klant? Hoe oud zijn ze? Welk geslacht? Hoeveel tijd besteden ze online? Wat zijn hun interesses?
Bijv: productinformatie onderzoeken, contactinformatie opzoeken, vragen stellen over diensten, prijzen.
Laatste stap!
Als we over 12 maanden een succesvolle website strategie vieren, hoe zal dat eruit zien? Hoeveel websitebezoekers? Hoeveel leads? Hoeveel sales? Omschrijf het zo goed mogelijk.
Overzicht
Aantal | Prijs | ||
---|---|---|---|
Korting : | |||
Totaal : |