Landingspagina laten maken

Meer leads. hogere conversie. win win

wit logo agency 6 inclusief tagline

Deel via:

Wil je een landingspagina
laten maken

Converterende landingspagina

Landingspagina’s spelen een cruciale rol bij jouw marketing- en advertentie-inspanningen. Met professionele landingspagina’s kan je de impact van deze pagina’s maximaliseren. Verhoog de verkoop, verhoog de leadkwaliteit en verhoog de inkomsten met landingspagina designs op maat van Agency 6.

Statisch

Volledig responsief design
1.250

per pagina

Inbegrepen

Landingspagina bouwen
Conversie tracking code setup
Custom conversiestrategie

Inbegrepen

Landingspagina bouwen
Conversie tracking code setup
Custom conversiestrategie

Dynamisch met testen

Volledig responsief design
2.000

per pagina

Inbegrepen

Landingspagina bouwen
1 multivariate conversietest aanpassing
Prestatietest en conversierapportage

Inbegrepen

Landingspagina bouwen
1 multivariate conversietest aanpassing
Prestatietest en conversierapportage

Volledig geoptimaliseerd

Volledig responsief design
2.750

per pagina

Inbegrepen

Ongelimiteerde landingspagina design aanpassingen
3 multivariate conversietest aanpassingen
PPC campagne review

Inbegrepen

Ongelimiteerde landingspagina design aanpassingen
3 multivariate conversietest aanpassingen
PPC campagne review

Landingspagina laten
maken verbetert de verkoop

Mockup phone tabblad laptop

Bij Agency 6 bieden we met onze diensten voor landingspagina’s:

  • Professionele landingspagina-designs die representatief zijn voor en consistent zijn met jouw merk
  • Sterk, duidelijk en beknopt ontwerp en teksten van landingspagina’s die bezoekers ertoe aanzetten om te converteren
  • Een zorgvuldig ontworpen landingspagina die spreekt tot het specifieke publiek dat wordt getarget, voldoet aan de behoeften van de organisatie en die de verwachtingen overtreft
  • Bekijk onze prijstabel hieronder om te zien wat in al onze pakketten is inbegrepen en om meer te weten te komen over hoe custom landingspagina-ontwerpen voor jullie pay-per-click (PPC) advertentiecampagnes resultaten voor jouw bedrijf kunnen genereren.

Als je rechtstreeks met een strateeg wilt spreken, neem dan gerust online contact met ons op of bel ons op.

Profiteer van alle voordelen

Profiteer van alle voordelen van professionele ontwerpservices voor landingspagina’s. Het kiezen van onze professionele ontwerpservices voor landingspagina’s biedt jouw team verschillende voordelen!

Met Agency 6 krijg je een complete oplossing voor landingspagina’s.

Onze ontwerp-, ontwikkelings- en digitale marketingteams werken samen om een ​​aantrekkelijke landingspagina voor een merk te ontwerpen die een gebruiksvriendelijke ervaring, 5-sterren-content en conversies biedt. Bovendien zorgt een vaste projectmanager ervoor dat al jouw vragen en berichten snel worden beantwoord.

  • EMarktonderzoek om de concurrentie te overstijgen
  • ECRO-testing zo behaal je de beste ROI
  • EMaatwerk design specifiek voor jouw branche
  • EOntvang een conversiestrategie op maat en ontwerp voor elke landingsspagina
  • EWerk samen met een toegewijde projectmanager
  • ELanceer responsieve landingspagina’s voor mobiele telefoons, desktops en tablets
  • ELaat tracking-codes instellen voor het bijhouden van conversies voor jouw landingspagina
  • EIntegreer leadformulieren en databases
Daarom overtreft onze klantaanbevelingsscore het branchegemiddelde met bijna 500%.

Prijzen voor het ontwerpen van landingspagina’s

Bekijk de prijzen voor onze ontwerpservices voor landingspagina’s. Of neem online contact met ons op voor een offerte op maat van ons ontwerpbureau voor landingspagina’s.

Kenmerken
Statisch
Dynamisch met testen
Volledig geoptimaliseerd
Responsief design (Desktop, Mobile, Tablet)
Conversie tracking code setup
Online project management planning in app
Vaste projectmanager
Marktonderzoek
Conversie strategie
Conversie best practices documentatie
2 uur coaching op strategie implementatie
Ontwikkeling unique selling position
Landingspagina designOngelimiteerde aanpassingenOngelimiteerde aanpassingen
Landingspagina programmeren / bouw1 Aanpassing3 Aanpassingen
Multivariate conversie testen1 Aanpassing3 Aanpassingen
Copywriting1 Aanpassing3 Aanpassingen
User testing
Setup van auto responders
Bevestiging / Thank you pagina
PPC campagne controle
Flash/jQuery interactieve calls to action
Conversie path implementatie
Leadforms integratie CRM
Prestatietest rapportage
Conversie rapportage
Call trackingExtra € 250Extra € 250
200+ SMEs behind campaign driving results
Database integratiePer offertePer offertePer offerte
Video creatie & implementatiePer offertePer offertePer offerte
Time frame4 weken7 weken10 tot 14 weken
Investering€ 1250,-€ 2000.-€ 2750,-

Wat is PPC?

Pay-per-click

Marketingjargon kan lastig zijn om te begrijpen voor leken, je kan ons altijd bellen voor meer informatie!

Voordat we dieper ingaan op landingspagina’s, laten we snel de basis van PPC bespreken. PPC is een betaalde advertentiestrategie waarmee je waardevolle leads kunt binnenhalen die geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf. Deze advertenties worden boven aan de zoekresultaten weergegeven, boven de organische vermeldingen.

PPC-advertenties zijn perfect om waardevolle leads aan te trekken die geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf.

Om PPC-advertenties te kunnen gebruiken, moet je eerst zoekwoorden voor je pagina selecteren. Deze zoekwoorden zorgen ervoor dat je advertentie wordt weergegeven in relevante zoekresultaten. Je wilt long-tail-zoekwoorden selecteren, die drie of meer woorden bevatten, omdat deze meer gekwalificeerde leads naar de pagina genereren.

Zodra je je zoekwoorden hebt geselecteerd, bied je op de plaatsing van de advertentie. Je stelt het maximale bod in, dat is het bedrag dat je bereid bent te betalen telkens wanneer iemand op de advertentie klikt. Dit bedrag is flexibel en kan op elk moment worden gewijzigd.

Het maximale bod en de kwaliteitsscore bepalen op welke plek de advertentie geplaatst wordt. Zodra je advertentie is goedgekeurd, start je campagne.

PPC-advertenties zijn niet beperkt tot alleen Google. Je kan ook PPC-achtige advertenties op sociale media weergeven. Deze advertenties worden weergegeven in de nieuwsfeed van een gebruiker van sociale media. Het is een goede manier om nieuwe leads voor je bedrijf aan te trekken.

Social media-advertenties integreren naadloos in de nieuwsfeeds van mensen. Met zowel PPC- als social media-advertenties betaal je alleen wanneer iemand op jouw advertentie klikt. Dit betekent dat je geld naar waardevolle leads gaat die geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten.

We gaan later dieper in op deze landingspagina’s. Laten we voor nu eens kijken waarom het belangrijk is dat je een landingspagina maakt voor je PPC- en sociale media-advertenties.

benefits landing page icon

Waarom landingspagina's voor PPC-campagnes?

Voordelen


Het implementeren van zoekmachineoptimalisatie en online adverteren om het verkeer naar jouw site te vergroten, is één ding. Verkeer omzetten in verkoop is een andere. Dat is waar landingspagina designs voor PPC in het spel komen.

Landingspagina’s overtuigen de bezoeker om te blijven en een specifieke actie uit te voeren, zoals het kopen van een product of het invullen van een contactformulier. In plaats van bezoekers naar je startpagina te leiden waar ze misschien niet weten wat ze vervolgens moeten doen, kan je ze naar een zeer gerichte landingspagina sturen die hen naar de volgende stap in je salesfunnel brengt.

Met professionele landingspagina’s profiteert je bedrijf van meer omzet, een lager bouncepercentage en andere voordelen.

Hoe landingspagina’s het publiek leiden

Om dit verder te illustreren kun je ook denken aan landingspagina’s in termen van continuïteit. Stel dat je een luxe dierenverzorgingsbedrijf hebt en momenteel een Google Ads-campagne uitvoert die zoektermen target die verband houden met hondenuitlaatservices.

Zonder een landingspagina komen potentiële klanten die op de advertentie hebben geklikt en op zoek naar meer informatie over jouw hondenuitlaatservice op je homepagina. Omdat je honderden verschillende dierenverzorgingsdiensten en -producten voor een reeks verschillende dieren aanbiedt, moet de klant dan uitzoeken hoe hij naar het gedeelte van de website kan navigeren dat betrekking heeft op de hondenuitlaatservice.

Dit is voor de meeste mensen al te veel inspanning en het resulteert in zeer lage conversieratio’s.

Met een op maat ontwerp van een landingspagina kan je een pagina maken die helemaal draait om die hondenuitlaatservice. Wanneer een potentiële klant op jouw advertentie klikt, kan je hem naar deze gespecialiseerde pagina leiden in plaats van naar de homepagina. Ze worden onmiddellijk geconfronteerd met informatie, prijzen, enzovoort met betrekking tot jouw hondenuitlaatservice, en de kans is groter dat ze doorgaan met de aankoop.

Mensen zijn voorstander van consistentie en landingspagina’s zijn misschien de beste manier om dit te bereiken. Uiteindelijk minimaliseer je verstoringen en afleiding en stroomlijn je jouw salesfunnel.

Hoe landingspagina’s klanten een betere ervaring bieden

Landingspagina’s zorgen ook voor veel meer georganiseerde, toegankelijke gegevens. Als je alleen al het verkeer naar jouw homepagina leidt, wordt het moeilijk of onmogelijk om te optimaliseren voor betere gebruikersstatistieken.

Als je één enkele wijziging aanbrengt op je homepagina, heeft dit gevolgen voor iedereen die erop terechtkomt, dus zelfs als je de conversieratio voor een specifieke demografische groep verhoogt, kan dit een negatieve invloed hebben op de conversieratio voor andere demografische groepen.

Landingpagina’s fungeren als partities en ze laten je specifiek en precies optimaliseren voor een reeks verschillende kanalen waar bezoekers vandaan komen. Professionele landingspagina-ontwerpservices van Agency 6  kunnen je helpen natuurlijke partities te maken die naadloos met jouw site werken.

benefits landing page icon

Hoeveel kost het design van een landingspagina?

Prijzen landingspagina

De prijzen voor het bouwen en ontwerpen van een landingspagina variëren.

De prijs van een enkele landingspagina wordt beïnvloed door de hoeveelheid content, tests, ontwikkeling en optimalisatie die erin zit. Een eenvoudige PPC-landingspagina kost misschien helemaal niet veel, terwijl een complexe landingspagina voor organische vindbaarheid met speciale effecten of sterke calls-to-action mogelijk een grotere investering vereist.

Wanneer je een bedrijf voor het ontwerpen van landingspagina’s inhuurt, kunnen de kosten variëren van €1.250 tot €2.750, afhankelijk van de omvang van het ontwerp en de optimalisatie. Als je een ingewikkelder idee voor een landingspagina hebt, kan je verwachten dat je er meer voor betaalt.

Je kan alle informatie vinden die je nodig hebt over de kosten van de landingspagina en de prijzen voor organische en PPC-landingspagina’s van Agency 6 door de de bovenstaande tabel te bekijken.

2 landingspagina's icoon

De 2 soorten landingspagina's

PPC en sociale media

Bezoekers komen meestal op twee manieren op je landingspagina’s terecht: via sociale media (zoals Facebook-pagina’s, X enzovoort) of via PPC-advertenties. Elke methode bepaalt het doel van de landingspagina’s. Lees verder voor meer informatie over de factoren die van invloed zijn op de prijs van de landingspagina voor elk van deze opties.

PPC-landingspagina’s
Deze landingspagina’s zijn de dealsluiters van online advertenties of PPC-campagnes. Elke PPC-advertentiecampagne vereist een specifieke landingspagina, op maat gemaakt en getest om een ​​strikt gedefinieerde groep bezoekers te converteren. De landingspagina is je eerste en beste kans om een ​​bezoeker van een PPC-campagne in een klant te veranderen.

Met Google’s Website Optimizer-tool kan Agency 6  experimenteren met verschillende versies van een landingspagina, net zoals met verschillende advertenties in de PPC-campagne. We testen consequent om de versie te vinden die de meeste bezoekers converteert, waarbij we PPC-landingspagina-templates customizen om er zeker van te zijn dat je er één hebt die goed is afgestemd op jouw bedrijf.

Landingspagina’s trekken niet alleen klanten aan, ze geven ook aan hoe goed je marketingcampagne presteert. Door bij te houden hoeveel conversies plaatsvinden vanaf de unieke landingspagina’s, weet je of de internetmarketingcampagne een succes is of moet worden aangepast.

Om ervoor te zorgen dat de op maat gemaakte landingspagina’s nauwkeurige metingen van de campagne zijn, mogen ze niet toegankelijk zijn op een andere manier dan de oorspronkelijke bron, of dat nu een e-mail is, online banneradvertenties, zoekmachinevermeldingen en meer. In tegenstelling tot de andere pagina’s op de site, mogen landingspagina’s niet indexeerbaar zijn door zoekmachines.

Landingspagina’s voor sociale media
Deze landingspagina’s zijn ontworpen om viraal te gaan in online communities, zoals X of Facebook. Het kan een interessante blogpost zijn, een uitgebreide lijst met bronnen of het laatste nieuws uit de sector dat mensen aan het praten krijgt en verkeer naar jullie site leidt. De beste ontwerpen voor landingspagina’s leiden het verkeer naar de site tot aan maanden of zelfs jaren toe nadat ze zijn gemaakt.

Succesvolle landingspagina’s voor sociale media bevatten drie belangrijke elementen, waaronder interessante content, relevantie en bruikbaarheid. Landingspagina’s die één van deze elementen missen, hebben een redesign nodig.

De landingspagina’s met de meeste bookmarks voor sociale media bevatten tools waarnaar later kan worden verwezen. Gebruikers van sociale media willen nooit een tool uit het oog verliezen die hun leven kan verbeteren. Gebruikers zullen eerder een pagina bookmarken en promoten met nuttige inhoud.

Het ontwerp van landingspagina’s voor sociale media verschilt van het ontwerp van traditionele PPC-landingspagina’s omdat de doelen anders zijn. De bedoeling is niet om te zetten in een verkoop, maar een bezoeker om te zetten in een voorstander van jouw site.

Door landingspagina’s voor sociale media te bouwen zodat anderen deze kunnen bekijken en uiteindelijk met anderen kunnen delen, wordt de site nu keer op keer doorgelinkt en gedeeld, een sleutel tot het vergroten van uw bezoekersverkeer.

In tegenstelling tot PPC-landingspagina’s, moeten landingspagina’s voor sociale media zoekwoordspecifiek zijn en linken naar andere pagina’s binnen een site. Hoe meer indexeerbaar ze zijn, hoe meer anderen de landingspagina’s en bladwijzers zullen vinden of met anderen kunnen delen.

Agency 6 levert ontwerpen op maat voor landingspagina’s die in hoge mate converteren. Specifieke kleurstellingen, afbeeldingen, inhoudlay-out en meer worden meegenomen bij onze designdiensten voor landingspagina’s. We kennen de best practices, trends en gebruikersintenties om jullie landingspagina’s te geven die de deal sluiten.

Bel + 31 (0) 76 2045522 of neem online contact met ons op om te ontdekken hoe een custom ontwerp van landingspagina’s online marketingconversies kan stimuleren en verkeer naar jouw website kan leiden.

benefits landing page icon

8 belangrijke elementen voor het ontwerpen van top landingspagina's

Tips

Er zijn veel elementen die je op een landingspagina wilt opnemen om de beste resultaten te behalen. Laten we eens kijken naar acht belangrijke elementen die van invloed zijn op een landingspagina.

1. FOCUS OP ÉÉN PRODUCT / SERVICE

Het doel van een landingspagina is om de doelgroep een meer gerichte ervaring te bieden. Het doel is om hen ertoe te brengen een product te kopen of een dienst te gebruiken. Als je op de landingspagina voor meerdere producten of services adverteert, zijn de resultaten beduidend minder.

Kies bij het maken van een landingspagina het product of de service die je wilt promoten. Dit zou het enige moeten zijn dat op de landingspagina wordt vermeld.

Stel dat je een installatiebedrijf bent dat in de winter reclame maakt voor CV-ketelreparaties. Iemand die zijn verwarming moet laten repareren, ziet de advertentie en klikt erop. Als ze naar de landingspagina gaan en informatie over airconditioning vinden, raken ze afgeleid of in de war over waarom dat op die pagina staat.

Door je te concentreren op één product of dienst, kan je de beste resultaten behalen voor je PPC- en sociale media-advertenties.

2. MAAK EEN CONSISTENT LANDINGSPAGINA-DESIGN

Als je een effectieve landingspagina wilt maken, moet je tijd besteden aan het ontwikkelen van het ontwerp. Je wilt niet alleen dat het ontwerp de aandacht van je publiek trekt, maar je wilt ook dat het een weerspiegeling is van het merk van je bedrijf.

Merkherkenning is een cruciaal onderdeel van PPC. Zelfs als mensen niet converteren nadat ze op de advertentie hebben geklikt, worden ze nog steeds aan je merk blootgesteld. Ze raken er vertrouwd mee en leren meer over het bedrijf.

Dit loont in de regel wanneer leads klaar zijn om te beslissen over het juiste product of de juiste dienst voor hen. Ze onthouden het merk en kiezen jouw merk boven de concurrentie.

Wanneer je je landingspagina ontwerpt, richt je dan op het maken van een eenvoudig maar toch opvallend ontwerp. Je wilt kleuren en lettertypen gebruiken die bij je bedrijf passen. De stijl moet ook een afspiegeling zijn van de stijl van het bedrijf.

Dit helpt je om een consistent merkimago op te bouwen. Je helpt mensen betrokken te blijven bij de website en waardoor ze je merk beter leren kennen.

3. CREËER AANDACHT-GRIJPENDE KOPPEN

Zodra leads op een PPC- of social media-advertentie klikken, is het eerste dat ze op de pagina zullen lezen de kop. Als je impact wilt maken op het publiek, moet je de kop interessant maken.

Een algemene, niet-beschrijvende kop zal het publiek niet interesseren voor de pagina.

Laten we teruggaan naar het installatiebedrijf dat een landingspagina maakt voor hun CV-ketelreparaties. Als de titel van hun landingspagina ‘Airconditioning’ zou zeggen, zou dat hun publiek niet goed weten vast te houden.

Aan de andere kant is een titel als “Houdt het lekker warm en knus deze winter door je CV-ketel te repareren’ aantrekkelijker. Als iemand verwarmingsproblemen heeft, zal het idee van “lekker warm en knus” hun aandacht trekken.

Door een opvallende kop te maken, houdt je leads op de landingspagina. Zo blijven ze om de rest van de landingspagina bekijken.

4. VOEG TENMINSTE EEN VISUAL TOE

Visuals spelen een belangrijke rol op een landingspagina. Ze vergroten de betrokkenheid en verdelen de tekst op een pagina. Visuals kunnen je ook helpen de aandacht van mensen te vestigen op een bepaald deel van de landingspagina. 

Dus, wat voor soort visuals kun je opnemen op de website?

Meestal wil je bij één foto of video blijven. Als je te veel afbeeldingen toevoegt, wordt de pagina rommelig en overweldigend. Je wilt niet dat het publiek het doel van de pagina uit het oog verliest.

Foto’s zijn een geweldige aanvulling op de landingspagina. Als je een product verkoopt, kun je dat product via een foto laten zien. Het is een goede kans om het product in actie te laten zien.

Als je een dienst aanbiedt, kan je een foto gebruiken van iemand in jullie bedrijfskleding. Foto’s van mensen kan je goed gebruiken om de aandacht van mensen op bepaalde informatie te vestigen.

Je kunt die persoon laten wijzen naar de informatie. Het oog van je publiek volgt vanzelf hun richting en kijkt naar de tekst. Dit helpt hen om zich te concentreren op de belangrijke informatie op de pagina.

Als alternatief kan je een video opnemen. Video’s zijn uiterst effectief op landingspagina. Video’s verhogen zelfs de conversies op een landingspagina met 86 procent.

Video’s zijn uiterst effectief om het publiek betrokken te houden op een pagina. Ze zullen de video over een product of dienst bekijken en meer te weten komen over het bedrijf. Het is goed voor de merkbekendheid en het op een snelle manier delen van veel waardevolle informatie met het publiek.

Als je een effectieve landingspagina wilt maken, moet je een visueel element toevoegen. Het houdt de pagina interessant en boeiend voor het publiek. Hoe langer de doelgroep op de landingspagina doorbrengt, hoe groter de kans dat ze het bedrijf kiezen en converteren.

5. MAAK IMPACTVOLLE CALL TO ACTIONS (CTA)

Een call-to-action (CTA) is één van de belangrijkste elementen op een pagina. Het kan het verschil zijn tussen iemand die de volgende stap zet en iemand die terugkeert naar de zoekresultaten. Als je wilt dat mensen de volgende stap zetten, moet je je richten op het creëren van een impactvolle CTA. 

CTA begeleidt het publiek naar de vervolgstap. Zodra ze de pagina hebben bekeken, willen ze misschien de volgende stap zetten. Zonder een CTA weet het publiek niet hoe ze de volgende stap moeten zetten of wat de volgende stap is!

CTA’s zijn cruciaal om leads om te zetten in conversies. Ze spelen een belangrijke rol om je publiek te laten converteren op de landingspagina.

Dus, hoe maak je een impactvolle CTA?

Het belangrijkste is dat je er duidelijk over bent. Een generieke CTA volstaat niet. Je moet je publiek precies vertellen wat er gebeurt als ze op je CTA-knop klikken.

Dit betekent geen generieke CTA’s zoals ‘Nu downloaden’ of ‘Klik hier’. In plaats daarvan neem je CTA’s op zoals ‘Download nu de gratis gids!’ of “Ontdek hoe je vandaag geld kunt besparen!”

Met deze CTA’s weet het publiek dat ze een gratis gids krijgen of ontdekken hoe ze geld kunnen besparen. Ze weten precies wat er zal gebeuren als ze ervoor kiezen om door te gaan.

Een effectieve CTA helpt je om meer waardevolle conversies voor je bedrijf te genereren.

6. INTEGRATE TRUST SIGNALEN

De landingspagina biedt je de mogelijkheid om jezelf aan leads te verkopen. Je wilt hen laten zien waarom je product of dienst het beste is. Door vertrouwenssignalen op de pagina op te nemen, help je de overtuiging te bevestigen dat jouw bedrijf de beste optie is. 

Dus, welke vertrouwenssignalen moet je integreren in een landingspagina?

De meest voorkomende vertrouwenssignalen zijn reviews, prijzen en onderscheidingen. Als je bedrijf een prijs heeft ontvangen omdat het een toppresteerder is, moet je dat in de landingspagina integreren. Het is een geweldig verkoopargument dat het publiek vertelt waarom jouw bedrijf de beste keuze is.

Je kunt specifieke reviews van klanten gebruiken over een product of dienst. Reviews helpen bevestigen dat anderen een positieve ervaring hebben gehad met jouw product of dienst. Het helpt vertrouwen op te bouwen voor het bedrijf.

7. MAAK HET MOBIEL RESPONSIEF

Mensen bekijken de landingspagina niet alleen op desktopcomputers of laptops. Mobiel gebruik is nog populairder dan laptops en desktops, dus je moet de landingspagina’s aanpassen om er goed uit te zien op mobiel.

Een van de beste manieren om dit te doen, is door een responsief ontwerp te implementeren. Responsive design zorgt ervoor dat de pagina zich aanpast aan elk apparaat dat een gebruiker gebruikt. Hierdoor kunnen ze de beste ervaring op de site hebben.

Wanneer je een pagina met een responsief ontwerp hebt, creëer je een betere ervaring voor mobiele gebruikers. Dit leidt tot een langere betrokkenheid en meer conversies.

8. HOUD FORMULIEREN KORT

Veel bedrijven zullen formulieren op hun landingspagina’s opnemen om informatie van hun publiek vast te leggen. Als je van plan bent een formulier op de landingspagina te gebruiken, houd het dan kort en eenvoudig.

Mensen willen geen tijd besteden aan het invullen van een lang formulier. Je loopt het risico leads te verliezen als het invullen van het formulier te lang duurt. Om dit te voorkomen, vraag ​​je slechts om een ​​paar basisgegevens.

De meeste bedrijven blijven vasthouden aan het vragen om een ​​voornaam, achternaam en e-mailadres. Deze stukjes informatie zijn voldoende om contact met die lead op te nemen. Je kan later via een e-mailmarketingcampagne meer waardevolle informatie verkrijgen.

Door je formulieren kort te houden, moedig je meer mensen aan om hun informatie te verstrekken en deze met je te delen. Dit helpt om meer waardevolle leads te verkrijgen.

benefits landing page icon

Design landingspagina: de laatste eerste indruk

Direct impact maken

Vermijd de kosten van het oprekken van de scope van het project en post-ontwikkelingsproblemen.

Net als alle andere online marketinginitiatieven hebben landingspagina’s een grote klus te klaren en hebben ze slechts enkele seconden nodig om dat te doen. Landingspagina’s moeten snel kunnen vaststellen wie het bedrijf is, hoe geloofwaardig de aanbieding of content is en hoe je van die aanbieding kunt profiteren of de content met anderen kunt delen. Door een goed ontwerp van een landingspagina komt de deal dichter bij de online advertentie of werkt de pagina als katalysator voor online buzz over jouw bedrijf.

Als je ontwerp niet voldoende gefocust is, verlaten bezoekers landingspagina’s. Slimme internetgebruikers hebben niet de tijd om erachter te komen of je betrouwbaar bent. Alleen al op basis van het ontwerp van de landingspagina zullen ze dat onmiddellijk bepalen.

Bezoekers hebben ook niet de tijd om ervoor te zorgen dat ze op de juiste pagina komen. Als je landingspagina’s de online advertenties niet aanvullen of als de advertenties niet overeenkomen met de pagina-inhoud, blijven bezoekers niet hangen.

Het design en de marketingteksten van een landingspagina moeten sterk, duidelijk en beknopt zijn om bezoekers te verleiden tot conversie. Het ontwerp van landingspagina’s moet professioneel zijn, representatief voor het merk en het design van de specifieke aanbieding moet relevante content weerspiegelen. De best ontworpen landingspagina’s bevatten deze elementen om succes te behalen.

Wat is PPC?

benefits landing page icon

Waarom landingspagina's voor PPC-campagnes?

benefits landing page icon

Hoeveel kost het design van een landingspagina?

2 landingspagina's icoon

De 2 soorten landingspagina's

benefits landing page icon

8 belangrijke elementen voor het ontwerpen van top landingspagina's

benefits landing page icon

Design landingspagina: de laatste eerste indruk

Offerte ontvangen?

Ben jij benieuwd wat het kost om een website naar jouw wens te maken? Bereken dan hier direct je kosten of plan een gratis advies gesprek in!

Gratis advies nodig?

Plan direct een teams meeting in met een van onze strategen of bel of whatsapp ons!

Ontdek hoeveel een website voor je bedrijf kost

Klaar voor een goed presterende website voor je bedrijf? Ontvang een gratis offerte op maat voor het ontwerpen en lanceren van je website met onze gratis kostencalculator. Je kan ook met ons chatten via Whatsapp, online contact met ons op te nemen via het contactformulier of bellen naar +31 (0)76 204 55 22.