Onderhoudspakketten
Kies een pakket
Goed voorbereid op de toekomst
Veelgestelde vragen
Upgrade je workflow
We bieden meer dan alleen website-onderhoud. Wij leveren de tools en kennis voor groei.
Waarom heb ik een onderhoudspakket nodig?
Een online onderhoudspakket bespaart je tijd bij het beheren van één van de meest waardevolle activa van het bedrijf. Ze zijn specifiek ontworpen om ervoor te zorgen dat de website soepel blijft werken en beschermd blijft.
Kan ik de ongebruikte maandelijkse uren meenemen?
Onze pakketten zijn ontworpen als maandelijkse abonnementen en als zodanig reserveren we elke maand jouw plaats in onze capaciteit en en middelen. Om deze reden is niet mogelijk om uren eme te nemen in onze
Start- (€ 99,-) en Premium (€ 249,-) – pakketten. Je kan er gerust op zijn dat wat je binnen die 1-3 uur (afhankelijk van het pakket) vraagt, onmiddellijk door ons team wordt opgepakt.
In het Elite-pakket (€ 499,-) kunnen de 10 maandelijkse uren wel worden meegenomen tot 1 jaar na de aanmeldingsdatum, waarna de uren worden gereset.
Wat gebeurt er als mijn website uitvalt, wordt gehackt, breekt enz.?
Onze website supportpakketten zijn gericht op preventieve zorg, dus we doen ons best om te voorkomen dat er iets gebeurt. Echter, in het geval dat je website een groot probleem heeft, staan wij voor je klaar om namens jou met het webhostingbedrijf te communiceren. We geven geen garanties dat de website niet wordt gehackt, maar we zullen er alles aan doen om dit te voorkomen, en helpen bij het herstellen en opschonen van de website met één van onze back-ups.
Welke taken zijn inbegrepen in de supporttijd?
Blij dat je het vraagt! Verzoeken om content bij te werken en kleine ontwerpverbeteringen zijn de meest voorkomende verzoeken, maar alles wat in de maandelijkse supporttijd past, is gratis. We vragen alleen er rekening mee te houden dat verzoeken voor nieuwe functionaliteiten voor de website waarschijnlijk zullen resulteren in een offerte, aangezien deze gewoonlijk de maandelijkse toegewezen tijd overschrijden.
Hoe werken strategiesessies?
Waarom moet ik WordPress altijd updaten?
Soms lijkt het alsof WordPress elke paar dagen een nieuwe versie of patch uitbrengt. Dit is een goede zaak, want hoe populair WordPress ook is bij bedrijven, het is net zo populair voor hackers om het gewoon te proberen. Daarom is het updaten van WordPress met elke versie de beste manier om ervoor te zorgen dat je beschermd bent.
Waarom kan ik het startersplan niet krijgen als ik Woocommerce of WPML heb?
Woocommerce en WPML (webshop en meertalige websites) zijn complexe applicaties die aan de website worden toegevoegd om extra functies mogelijk te maken.
Omdat het grote add-ons zijn, integreren ze op een diepere manier met de website, op verschillende eindpunten.
Daarom vragen ze extra aandacht bij het onderhouden van het platform, meer testen en meer risico bij het uitvoeren van updates.
Om deze redenen is het nodig dat op Woo en WPML gebaseerde websites het Premium- of Elite-abonnement nemen.
Als er nieuwe updates zijn voor de bovenstaande add-ons, plannen we een specifiek tijdstip tijdens uren met weinig verkeer, zodat we de website kunnen beoordelen en updaten.
Help en jullie ook met mijn e-mail?
Nee, we bieden geen e-mailondersteuning. De reden hierachter is dat we ons op één ding willen concentreren en dat ene ding heel goed willen doen: de website. We raden je ten zeerste aan Google Apps for Work of Microsoft Office 365 te gebruiken om je e-mail te hosten.
Kan ik tussen pakketten wisselen?
Ja dat kan. Als je het niet zeker weet of wanneer je eerst wilt zien wat we voor je kunnen doen, kan je beginnen met een basispakket en op een later tijdstip upgraden.
Kan ik dit niet gewoon zelf doen?
Dat kan natuurlijk, nadat we de site hebben gebouwd, krijg je de inloggegevens overhandigd en heb je de controle. Voordat je beslist, moet je een paar vragen overwegen: onderhoudt je zelf je auto? Heb je tijd? Concentreer je je niet liever op je bedrijf?
Als ik me niet abonneer, sta ik er dan alleen voor?
Nou ja, ja en nee. We zullen er altijd zijn om te helpen, ook al kunnen we niet altijd beschikbaar zijn. Dat zou niet eerlijk zijn voor de klanten die op onze service zijn geabonneerd. Je mist de kleine extra’s die we bieden aan onze geabonneerde klanten, hoewel de pakketten altijd beschikbaar zijn om te kopen wanneer je ze nodig hebt.
Kan ik echt op elk moment annuleren?
Absoluut. We willen graag een relatie met jou en de website opbouwen, dus we zouden het erg vinden om je te zien vertrekken, maar we weten dat financiële behoeften zwaar wegen op veel beslissingen en we willen niemand ‘opsluiten’. Vraag een annulering aan via e-mail naar info@agency6.nl, en we zullen de volgende betaling onmiddellijk stopzetten.